آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

رویاهای کودک من

1393/5/6 13:31
نویسنده : مامان دوقلوها
1,009 بازدید
اشتراک گذاری

عروس میشم رو فرشی میارم میوه میشورم گیلاس می شورم آلو میشورم زردآلو میشورم غذا میپزم آش میپزم ماکارانی میپزم ، یخپال میخوام کریستال میخوام مبل هم میخوام همه چی براتون میارم ، بر بابات، شوهرت مامانت ، پاشنه بلند میخوام ، میخوام درس بخونم مدرسه برم ، دانشگاه برم می خوام با ... ازدواج کنم ]چکمه هم میخوام
و من پرسیدم دیگه چی میخوای ؟؟؟
هیچی مامان دیگه نموند( دیگه چیزی نموند که بخوام )
- خوب کمی فکر کن
ودخترم بعد از اینکه کمی فکر کرد



اعلام کرد که دیگه بسه و دیگه چیزی نمی خوام

عزیزکم این روزها که بر من و شما میگذره روزهای زیبا و تکرار نشدنی هستند روزهای کودکانه تو و برادر عزیزت و روزهای مادرانه من ! وقتی به گذشته نه چندان دور نگاه میاندازم دلم براشون تنگ میشه و مطمئنم برای این روزها نیز دلتنگ میشوم اما به آینده امیدورتام و دلخوش که  به کمک خداوند خوبی ها و با توجه جد بزرگوارتون بتونم دو دسته گل بار بیارم اما عزیزم من برایتان بهترین ها را آرزو دارم و دلم میخواد آنچه را که شایسته و بایسته شما فرشته های زمینی ست برایتان مهیا کنم !

پسندها (2)

نظرات (7)

ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:38
قربونش برم من. الهی خوشبخت بشی عسلکم. کم کم غروب ماه خدا دیده می شود / صد حیف ازین بساط که برچیده میشود در این بهار رحمت و غفران و مغفرت / خوشبخت آنکسی ست که بخشیده میشود پیشاپیش عید بر شما مبارک
ارسطو و مامانش
6 مرداد 93 18:38
آپم آپم
aniii
7 مرداد 93 10:39
ای جونممممم عروس خانوم خوجل من
مامان دوقلوها
16 مرداد 93 1:02
خدا این فرشته کوچولوی ما رو به همه آرزوهای خوشگلش برسونه آمین برا عروسک و ملوسک
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 16:04
الهییییی ایشالله عروسیش.
دهقان
16 شهریور 93 11:59
یک خادم افتخاری اش باشم کاش در شادی و سوگواری اش باشم کاش یک عمر میان خاک پایِّ زوار درگوشه ی کفشداری اش باشم کاش
مسعود
20 شهریور 93 15:04
همان طور که میدانید فلش کارتها یکی از بهترین و موثرترین روشهای آموزشی برای یادگیری اشکال و کلمات می باشد که امروزه استفاده از این روش یادگیری بسیار رواج پیدا کرده. در این برنامه می توانید با استفاده از فلش کارتهای متنوع و زیبا عکسهای مختلف را به همراه زبان فارسی به کودکان دلبند خود بیاموزید. این برنامه , مناسب برای کودکان زیر 5 سال و شامل 9 دسته زیر می باشد: 1- اشیاء 2- اعداد 3- اعضای بدن 4- پوشیدنی ها 5- رنگها 6- طبیعت 7- موجودات زنده 8- میوه 9- وسایل نقلیه که مجموعه بزرگی از 200 فلش کارت را تشکیل داده که در نوع خود کم نظیر است.