آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

دوقلوها مستقل میشوند

1393/5/11 23:44
نویسنده : مامان دوقلوها
1,259 بازدید
اشتراک گذاری


دیشب دوقلوها یکی از تجربه های بزرگ زندگیشون یعنی کسب استقلال رو با خوابیدن در اتاق خودشون شروع کردن راستش به نظر من که زمان کمی هم دیر شده اما بابایی دوقلوها کمی تردید داشت و میگفت زوده من هم خیلی اصرار نداشتم آخه از حشره ها و اذیتشون می ترسیدم و نگران بودم اما بالاخره قرار گذاشتیم که با پایان ماه رمضان حتما این تصمیم رو عملی کنیم و دیروز وقتی دوقلوها خواستن تا چادرشون رو بر پا کنم باهاشون شرط کردم که با این شرط که قول بدن تا شب روی تخت و در اتاق خودشون بخوابن و اونا هم قبول کردن ! شب که شد من هم رختخوابم رو توی اتاقشون و بین دوتا تختشون چهن کردم و دو تا کتاب براشون بردم توی اتاق و شروع کردم به خوندنش خلاصه تا بخوابتن ساعت تقریبا یک بامداد بود اما بالاخره موفق شدن و خوابشون برد ! اما من که ابتدا تصمیم داشتم تا صبح کنارشون بمونم با خودم گفتم این چه حرفیه بهتره اگه قراره شروع کنن کامل این کارو انجم بدیم و از همین شب تنها بخوابن و خلاصه رفتم توی اتاق خودمون و دوقلوها رو تنها گذاشتم اما تا خوابم ببره خیلی نگران و دلواپسشون بودم ! صبح  ساعت 7 و نیم بود که آوا بیدار شد و اومد روئی تخت کنار من خوابید و من هم اعتراضی نکردم ....







پ ن : امیدوارم دوقلوها بتونن در تمام مراحل زندگی قشنگشون موفق باشن و خداوند به من و بابائیشون توان بده تا بتونیم در تمام مراحل مثل کوه پشتشون و همراهشون باشیم  ...

 

پسندها (5)

نظرات (17)

ارسطو و مامانش
12 مرداد 93 0:52
پس این دوتا گلمون هم مستقل شدن. امیدوارم که همیشه در زندگیشون موفق باشند. احوالی از ما نمیگیرید؟ کم پیدایید؟؟؟؟
مامان دوقلوها
پاسخ
والا کار سختیه چند شب اول بهتر بودن اما الآن ی مدتیه که بازم چهار نفری روی تخت می خوابیم والا خیلی وقته وقت نمیکنم نت بیام دوقلوها بزرگتر شدن و شیطونتر
نازنين مامان اميرعلي و آدرين
14 مرداد 93 8:28
چه اتفاق مهمي چقدر خوب كه شما مصمم شديد و اين تصميمو گرفتين ... منم امير علي رو از 3 سالگي جدا كردم اولاش ممكنه اين جداييه سخت باشه اما عادت ميكنيد .. معمولا براي ما مامانا سخت تره تا براي بچه ها ... چه كنيم ديگه عاشقيم و كم طاقت ببوسين دو قلوهاي نارر منو
مامان دوقلوها
پاسخ
من مصمم هستم اما دوقلوها مخصوصا آوا همکاری نمیکنن
مامی آتریسا جون
14 مرداد 93 12:33
چه خوب؛ ایشالله که همیشه و در همه ی مراحل زندگی موفق باشین عزیزای من
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم از مهربونیت
مامان دوقلوها
16 مرداد 93 1:01
مامانی کار سختیه من دو ماه پیش اینکار و انجام دادم ولی تا صبح وسط دو تا تخت میخوابیدم و امیرعباس تا صبح ۱۰۰ بار بیدارم میکرد این شد که تصمیم رو عوض کردیم و باز چهار تایی کنار هم میخوابیم
مامان دوقلوها
پاسخ
ما هم مجبور شدیم باز 4 تایی بخوابیم
aniii
18 مرداد 93 13:57
اخیییی قربونش برم من افرین گلای مستقل خاله
ارسطو و مامانش
19 مرداد 93 4:09
سلام خوبی؟ آپم.. بدو بیا عکسای ارسطو رو تو مزارع شمال و گلها ببین ......`....%%%. ......`,%%%%%%` ........(¯`°v°´¯) .....`,%%;,%,%%% .........(_.^._) ..,%%; %%% %%% ...`%/% %//%%%_% ..%(%%, %% %/; %% ..%_ %%.%/%__/%% ..,%% / %%;%% .............`| / ...............|(.___;@@;.,..;@@; ...............|.| __@@@.;@@@; ...............|.|____ |/_____ |/___ ممنونم
مامان دوقلوها
پاسخ
سر زدم گلم ، ماشالا به پسر موطلایی مون
ارسطو و مامانش
22 مرداد 93 17:10
سلام کجایید مامان دوقولوها..... بچه خوبن؟
ارسطو و مامانش
22 مرداد 93 17:10
مردم موقع خواب یاد عشقشون میفتن ، اونوقت من نگران اینم که : مبادا فردا صبح کسی زودتر از من دخل ماکارونی توی یخچالو بیاره
مامی آتریسا جون
27 مرداد 93 16:27
سلام عزیزم ، عکس آتریسا جون رو واسه مسابقه گذاشتم ممنون میشم بیای و رای بدی عزیزم http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24 آوا جون و اهورا جونمم ببوس
مامان دوقلوها
پاسخ
چشم الآن این کامنت رو دیدیم اما میام
s,b
29 مرداد 93 11:22
سلام........ عکستون خیلی بانمکه منو خواهرمم دوقلوییم وب زیبایی دارید خوش حال میشیم به وب ماهم سربزنید
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم چه جالب من کلا عاشق دوقلوهام حتما سر فرصت میام
ارسطو و مامانش
1 شهریور 93 19:16
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردما منتظر حضورت هستم ¤.¸.•'´» .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) `'•.¸`'•.¸) ¸.•´ ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´
مامی آتریسا جون
6 شهریور 93 15:23
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . . آواا جونم روزت مبارک عزیزم
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 11:33
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
سولماز
14 شهریور 93 19:04
سلام ساد وخوش باشید اواجونم روزتم با تاخیر مبارک
مادر فرشته ها
15 شهریور 93 16:06
امیدوارم در تمام مراحل زندگیشون موفق باشن
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون عزیزم همینطور سه قلوهای شما
مُحدثه ツ مامان ارســــــــــطو ツ
31 شهریور 93 23:13
کجایید پس مامانی؟
مامان دوقلوها
پاسخ
زیر سایه تون
ali
12 آبان 93 21:07
دیشب گرسنه بود..... دختری که مرد.......... چه آسان به خاک پس دادیمش............... و همسایه اش................. زیارتش قبول.... دیشب از سفر رسید.... برای چهارمین بار.... مکه رفته بود..... خوشحال میشم سر بزنید