آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

بازی فوتبال و تشویق دوقلوها

1393/8/28 14:03
نویسنده : مامان دوقلوها
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مثل برق و باد در گذر هستند و دوقلوهای من هم خدا رو شکر در صحت و سلامت روزها رو میگذرونن ، به خوبی می تونم بزرگ شدنشون رو ببینم !
توقعات  من و بابایی شون هم ازشون بیشتر شده و بعضی حرف ها و کارهاشون باعث میشه بهشون گوشزد کنیم که مثلا آقا شما ماشالا بزرگ شدی این حرف و یا فلان کار اصلا خوب نبود که انجام دادی و ....
الان هم که ساعت 2 بعد از ظهره با باباشون رفتن استادیوم پشت خونه واسه دیدن فوتبال آخه تیم فوتبال شهر با ی تیم دسته یکی مسابقه داره که البته نمیدونم چه تیمی هست راستش یادم رفت از بابایی بپرسم ما به دوقلوها سفارش کردم حسابی تیممونو تشویق کنن و جیغ و هورا یادشون نره خنده

خلاصه دغدغه این روزهای من تربیت درست دوقلوهاست و خیلی میترسم که بچه ها حرفهای بدی رو که این روزها گاهی به زبون میارن واسه شون ی عادت بشه
شاکیترسو
 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
5 آذر 93 16:59
سلام مامانی کم پیدایی !!!چرا دیگه نمیایی اینجا ؟؟؟ عکس دوقلوهای نازنازی رو بزار دلمون براشون تنگولیده
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام خاااااانم والا وقت نمیکنم ایشالا میذارم
مامان علی
9 آذر 93 23:54
باباهاشون کم فوتبال نگا میکنن بچه هارو مثل خودشون کردن آاااااااامان ازاین فوتبال خونه ما که فقط شبکه ورزش من خسته شدم انقد فوتبال دیدم به کی بگم دیدنش هیچی دو تایی با هم بازی میکنن فیفا اخه بچه دستگیره تو دستش جا نمیگیره به من میگه گل زدم خودش به خودش گل میزنه شادی بعد ازگلم اجرا میکنن
مامان دوقلوها
پاسخ
زنده باشن ایشالا
زیبازن
18 آذر 93 2:00
مامان 2قلوها سلام، از شما دعوت می شود به خانوادهء زیبازن بپیوندید. انجمن زیبازن، محیطی برای تبادل افکار، آموزش، سرگرمی و نشاط تمام بانوان. http://www.zibazan.net/ منتظر حضور گرمتان هستیم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم