آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

سلام

1394/7/14 0:19
نویسنده : مامان دوقلوها
959 بازدید
اشتراک گذاری

ی سلام گرم و صمیمی به همه دوستان و مامان های عزیز و مهربون و نی نی های دوست داشتنی ....

چند وقتی هست که من اینجا نیومدم و مطلب جدید نذاشتم !! دلخور خجالت

اما باید بگم که دوقلوهای خوشگل من کلی زندگیشون عوض شده ، بزرگتر شدن و کلی هم تغییر کردن

تا چند روز آینده ترم جدید کلاسهای زبانشون شروع میشه و باید بگم در ترم جدید  سطح 1 کتاب 2 poocket رو یاد بگیرن که در واقع میشه سطح 5 و کلی کلمه انگلیسی یاد گرفتن و امیدوارم که در آینده با همون علاقه روزها و ترمهای قبل ادامه بدن ...
چند روز آینده هم کلاس یاد گیری و حفظ قرآن کریم با اشاره آغاز میشه و امیدوارم که اونجا هم علاقه نشون بدن و ادامه بدن !

در طول تابستون بیشتر اوقاتمون رو علاوه بر بازی های داخل خونه و دیدن کارتون به گذروندن کلاسهای زبان و گشت و گذار در پارک ها و جاهای تفریحی شهر /ذشت و البته ی سفر یکهفته ای هم به شهر کرمان خونه خاله دوقلوها داشتیم و در شهریور ماه هم بعد از یکسال و سه ماه ی سفر 18  روزه هم به تهران داشتیم و اونجا هم کلی خرید و گشت و گذار و دیدن دوستان و خانواده من داشتیم و کلی خوش گذشت ! ی شب هم که تولد بابایی دوقلوها بود تولد بازی توی بهترین کافی شاپ شهر  با اجرای موسیقی زنده به مناسبت تولد بابای مهربون دوقلوها داشتیم که حسابی به دوقلوها خوش گذشت ! امسال در اردیبهشت ماه هم خونه مون رو نقل مکان کردیم و از پلاک 292 به پلاک 289 اومدیم و ی خبر دیگه اینکه در همون اردیبهش ماه ی ماشین پراید خریدیم و با اون کلی بادوقلوها به تفریح و خوش گذرونی میپردازیم و در آخر بابت سلامت و شادیمون خدای مهربون رو شکر میکنیم دوستای عزیزمون برای شما و والدین عزیزتون هم از خداوند خوب و مهربون سلامتی و شادی آرزومندیم .....

دوقلوها همراه با پسر خاله ها امیر حسین و ایلیا

دوقلوها همراه با پسر خاله ها ایلیا و امیر حسین


 

پسندها (4)

نظرات (3)

مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
17 مهر 94 5:20
همیشه به گردش و شادی . ماشاءالله چه بزرگ شدن بچه ها .
مامان دوقلوها
پاسخ
قربون شما
مامان دوقلوها
17 مهر 94 21:57
سلام سلام مامانی کجایی دلمون حسابی براتون تنگولیده بود . دوقلو قند عسلا چطورن .البته که با این تفاسیری که شما نوشتید خوب و خوشن .خدارو شکر .الهی که همیشه شاد و سلامت باشند زیر سایه امام زمان و پدر و مادر گلشون . من همیشه سر میزنم به وبلاگتون.شما اولین دوستای این خونه مجازی من بودید و از خاطرم نمیروید . خیلی دوستتون داریم .
مامان دوقلوها
پاسخ
زیر سایه تونیم خاااانم،خدا رو شکر خوبن ، شما لطف دارین شما و دوقلوهای گلتون هم از دوستان عزیز و خوب و دوست داشتنی ما هستین ایشالا شما و همسر محترم و دوقلوهای نازتون هم در پناه خدا و زیر سایه امام عصر (عج) باشین همیشه ...
★ مـامے چـهارقـلوها ★
15 آبان 94 10:20
سلام عزیزم ماشالله به دوقلوهای نازتون ، در پناه خدای مهربون باشن الهی . من به تازگی متوجه شدم چهارقلو باردارم و استرس شدیدی دارم ، خیلی دنبال وبی میگردم که چهارقلو داشته باشه ولی نیست . خیلی بهم لطف میکنید اگه هراز گاهی بهم سربزنید و از دانسته های دوران بارداریتون واسم توضیح بدید تا شاید یکم استرس هام کم بشه . شمارو لینک کردم اگه مایل بودید مارو لینک کنید دوست گلم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم به روی چشم