آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

با دست پر می آم

1392/10/22 2:09
نویسنده : مامان دوقلوها
379 بازدید
اشتراک گذاری


یه سلام گرم توی یه شب سرد و زمستونی به همه دوستان خوب و مهربون
و مامان های گل و نی نی های عزیز بامن حرف نزنماچ

مدتیه که غیبت داشتیم و نتونستیم درست و حسابی به شما سر بزنیم البته
نه اینکه اصلا سر نزدیم ها نه من یعنی مامان دوقلوها چند روز یه بار می اومدم
و اگه دوستان گلمون نظری می ذاشتن جواب میدادم و می رفتم
البته علت این تاخیر هم این بود که : همونطور که قبلا گفتم به خاطر تولد سه سالگی آوا خانم
و داداش اهورا ، مامان و پدر جان من ، یعنی مامان جونی و بابا جونی آوا خانم و داداش اهورا به اینجا سفر کردند و مامان جونی تا امروز اینجا مونده و بابا جونی هم که بعد از چند روز به تهران برگشتن مجددا روز جمعه اومدند و من و دوقلوها حسابی توی این مدت سرمون گرمه و تقریبا وقت نمی کنم به اینجا سر بزنم
چون دلم نمی خواد مامانم رو تنها بزارم و اما قول میدم تا چند روز آینده با دست
پر بیام و کلی حرف دارم براتون دوستتون دارم هزار تا .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ازاده
23 دی 92 9:05
sسلام.خوبین. دوقلوهای ناز چطورن.انشالله درپناه خداباشن . زیر سایه شما و پدرشون...حق دارین مامان دوقلوها یه کم تنبل شده برا اپ چشم حتما اپ میکنم مشغله ام نزاشت... ببخشید وقت نشد کل وبو بخونم ولی حتما میام سرمیزنم...دوقلوهارو ببوسید
مامان دوقلوها
پاسخ
خدا رو شکر ما خوبیم و ممنونم ازت عزیزم خوشحال میشم
مامان آیدا
23 دی 92 20:36
سلام امیدوارم سایه ات همیشگی باشه رو سر فرشته هات ممنون که بهم سر زده بودی
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم
مامان سهند و سپهر
25 دی 92 9:41
منتظر اومدنتون هستیم خوش بگذره بهتون
عروس آبان
25 دی 92 19:50
ماشاله چقدم ناناسن.خدا براتون نگه داره
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم الهی قسمت شما بشه عروس خانم
رسول
26 دی 92 17:50
خدا بهتون ببخشه! ماشالا هزار ماشالا هردوشون خوشگل و نازن بزنم به تخته جیگرن واسه خودشون مواظبشون باش نعمت های خدا هستن
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم دوست عزیز و چشم
رسول
1 بهمن 92 19:00
معتقدم من غیر از حمایت از این طبق مرامی ندارم و نمی خواهم که کارگری به نفع سرمایه دار بیچاره و زبون شود ایراد من به شما این است که مرام را از سیاست تفکیک نمی نمائید. مصدق
رسول
1 بهمن 92 19:20
ممنونم که سر زدین منم ازینکه وب شما رودیدم خوشحال شدم مواظب کوچولوها باش و واسه ماهم دعا کن! خیلی دوس دارم قسمت ماهم بشه! پس واسم دعا کن! خدا بهتون ببخشه ماشالا هزار ماشالا
سولماز
2 بهمن 92 22:10
تولد فرشته ها تون مبارک لحظه های زندگی همیشه در کنار عزیزان ادم رنگ ولعاب دیگه ای داره وامیدوارم همیشه شاد وخوشحال باشید من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
پانی تم
8 بهمن 92 13:16
سلام مامان های مهربون اگه میخواین که تولد نی نی هاتون زیبا تر بشه میتونید با استفاده از تم شخصیت های کارتونی این کارو انجام بدید پانی تم اجرا کننده تم های تولد در خدمت شماست .طراحی و اجرای تم تولد متناسب با سلیقه شما صورت می گیرد..شعار ما :کیفیت عالی رضایت مشتری شما میتونید نمونه کارهای ما رو در سایتمون ببینید راستی لباس های طرح تم تولد هم در سایت هست میتونید با کلیک بر روی هر عکس مدل لباسها یی که میخواین رو ببینید منتظرتون هستیم با تشکر مدیریت پانی تم
مامی آتریسا جون
8 بهمن 92 16:40
ماشالله، چقدر نازین شما دوقلوها، فداتون
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی مامان جون
مامی آتریسا جون
10 بهمن 92 10:03
سلام به آوا جون و و اهورا جون و مامانی گلشون باز هم مرسی که به آتریسای منم سر زدین، با خوشحالی وب زیباتون رو لینک کردم اگه عنوان دیگه ای دوست دارین حتما توی نظرات بهم بگین مرســـــــــــــــــــــــــــی 
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی از محبتت عزیزم به روی چشم
ارغوان و امير عباس (دوقلوها)
10 بهمن 92 11:14
سلام خاله. به ما هم سر بزن
مامان دوقلوها
پاسخ
چشم عزیزای دلم من و دوقلوها الان می آیم واسه دوتاتون
مامان ارسطو
16 تیر 93 22:46
ممنونم که بهمون سر زدید شما هم با افتخار لینک شدید دوست گلم. چه گلهای نلزی دارید ای جاااااااااااااااااان عزییییییییییییزم. خدا حفظشون کنه
مامان دوقلوها
پاسخ
خواهش میکنم