آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

یه خبر خوش

1392/8/25 19:31
نویسنده : مامان دوقلوها
443 بازدید
اشتراک گذاری


امروز پزشک معالج ایلیا بعد از یک هفته ویزیتش کرد و نظرش این بوده که اوضاع پاش  
خدا رو شکر خوبه و
چهارشنبه عمل میشه و پس از خارج کردن پین های قبلی باید
برای مدت دو ماه گچ  گرفته بشه و بعد
از اون باید بررسی کنه تا ببینه آیا شکستگی
مداوا شده یا !! که اگه خدای ناکرده ترمیم نشده باشه
باید عمل پیوند استخوان
انجام بشه و مابقی معالجه اما در کل آقای دکتر خوش بین بودن و قدری
خیال 
خانواده راحت تر شده انشاالله پنجشنبه هم مرخص میشه ...

ازتون میخوام ایلیا رو در یادها و مناجات این ایام دعا کنید !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهدی
26 آبان 92 21:02
ایشون همون داماد فعلیتونن دیگه! بهلههه مادرخانوم ایلیا حتما دعا میکنیم [پاسخ:] ممنونم از توجه و دعاتون ! در ضمن این حرفها هم یه شوخیه باید بچه ها بزرگ شن و بعدا تصمیم بگیریم !
مامان سهند و سپهر
27 آبان 92 8:39
سلام عزیزم خیلی خوش اومدین به نینی وبلاگ از آشناییتون خوشبختم دوقلوهای نازتون رو دوست دارم در یک فرصت مناسب آرشیوتون و مطالعه می کنم در کل در خدمتم برای اون سوال هم خصوصی می ذارم براتون تولدشون پیشاپیش مبارک
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم بابت کامنت و تبریکاتتون خوشحال میشم
زهرا(مامان علی و امید)
29 آبان 92 13:45
سلام خانمی .. به نی نی وبلاگ خوش اومدین .. دوقلوهای نازی دارین .. ان شالله خدا نگه دارشون باشه و همیشه سلامت باشن .. منم لینکتون کردم .. ایشالا که دوستای خوبی باشیم
مامان دوقلوها
پاسخ
lممنون مامان عزیز! من هم همینطور