آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

شما را دوست میدارم

1392/8/30 17:15
نویسنده : مامان دوقلوها
728 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

شما را به جاي همه کساني که نشناخته ام دوست ميدارم

 
برگرفته از " پل الووار ، ترجمه احمد شاملو "



شما را به جاي همه کساني که نشناخته ام دوست ميدارم



دوقلوها

شما را به خاطر عطر نان گرم

براي برفي که آب مي شود دوست مي دارم



شما را براي دوست داشتن دوست مي دارم

تکیه گاه
به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم



شما را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم


سواره

براي اشکي که خشک شد و هيچ وقت نريخت

لبخندي که محو شد و هيچ گاه نشکفت دوست مي دارم

شما را به خاطر خاطره ها دوست مي دارم

براي پشت کردن به آرزوهاي محال

به خاطر نابودي توهم و خيال دوست مي دارم



شما را براي دوست داشتن دوست مي دارم

دوست میدارم

     
دوست میدارم دوست میدارم 

شما را به خاطربوي لاله هاي وحشي

به خاطر گونه ي زرين آفتاب گردان

براي بنفشیِ بنفشه ها دوست مي دارم

 

 

شما را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم
 

شومینه


شما را به جاي همه کساني که نديده ام دوست مي دارم

شما را براي لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شيرين خاطره ها دوست مي دارم

شما را به اندازه ي همه ي کساني که نخواهم ديد دوست مي دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم

شما را به اندازه خودتان ، اندازه آن قلب پاکتان دوست مي دارم



شما را براي دوست داشتن دوست مي دارم

برف
شما را به جاي همه ي کساني که نمي شناخته ام ... دوست مي دارم

شما را به جاي همه ي روزگاراني که نمي زيسته ام ... دوست مي دارم

براي خاطر عطر نان گرم و برفي که آب مي شود و براي نخستين گناه



شما را به خاطر دوست داشتن ... دوست مي دارم


دوست میدارم

دوست میدارم




 












شما را به جاي تمام کساني که دوست نميدارم ، دوست ميدارم ...





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تپلی
18 آذر 92 19:17
رشتتون گرافیکه؟؟؟
مامان دوقلوها
پاسخ
نه عزیزم من مالی خوندم