آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

خاطره شب عید غدیر امسال

1392/11/14 1:37
نویسنده : مامان دوقلوها
486 بازدید
اشتراک گذاری


یکی از مامان های عزیز مطلبی رو در وبلاگش گذاشته بود که منو یاد یه خاطره انداخت چند ماه
پیش شب عید
غدیر خانم همسایه ( مادر ) با دختر خانم ها و نوه گلش آیدا جون که شش ماه از دوقلوها بزرگتره اومده بودن منزل ما ! مشغول گفتگو بودیم که صدای زنگ به گوش رسید و من برای باز کردن در رفتم ، جاریم و دخترو نوه اش بودن قبل از اینکه بیان داخل من همونطور که دعوتشون می کردم که بفرمایید ، داخل نشیمن شدم ! مادرازمن پرسید کیه و من جواب دادم جاریم
هستند و اونها داخل شدند .....

اون شب موقع خواب آوا از من پرسید : مامان جاریم رفت ؟؟؟؟؟
ومن که خوابم میومد گفتم : چی ؟  خمیازه دوباره پرسید جاریم رفت ؟؟؟؟ و با خودم فکر کردم و تکرار که ؟؟ جاریم ؟؟ وتازه فهمیدم چی می گه !!!! تعجب
از اون به بعد آوا هر وقت می خواد از زنعموش صحبت کنه میگه " جاریم" .....

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان علی
14 بهمن 92 12:41
عزیزم من نمی دونم اینا این حرفارو از کجا میارن دیروز علی رفته یکی از عکسای دانشجویی منوپیدا کرده خوشش نیومده بدشده بود پارش کرده انداخته بیرون باباش اومد عکسو اورده خونه میگه اینو چرا انداختی بیرون کسی می بینه بدو بدو اومد من انداختم خوب نشده بود راستی پستتون باز نشد واسه من
مامان دوقلوها
پاسخ
دوباره سعی کنین مشکلی نداره
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 9:48
عزززززززززیزم شیرین زبون
عروس آبان
28 بهمن 92 13:54
خیلی نمکی می گه یه ماچش کن از طرف من