آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

خرداد هم رسید

1393/3/2 2:41
نویسنده : مامان دوقلوها
725 بازدید
اشتراک گذاری


سلام ! حالتون چطوره خوبین جوجه های ناز نازی خوبن ؟ ایشالله که روزگار بر وفق مراد باشه و مشکل و کسالتی نباشه !!!

ما چند وقتی بود تاخیر داشتیم از دوستانی که نگران بودن و حال ما رو جویا شدن کمال تشکر رو دارم !!

ماه قشنگ اردیبهشت هم به پایان رسید با تمام فراز  وفرودهاش !

من توی ماهی که گذشت کمی کسالت داشتم و چند روزی رو در بیمارستان به خاطرات یه سری مشکلات ز ن ا ن گ ی  بستری شدم و کلی درد کشیدم اما حالا به جز کمی احساس خستگی خوبم و مشکل خاصی ندارم و یه خبر خوب هم اینکه سه شنبه عازم تهران هستیم ( من و دو قلوها ) و امیدوارم هم خستگی در کنیم و هم حسابی گردش کنیم و بهمون و مخصوصا دوقلوها خوش بگذره !

ی وقتهایی هست که آدم از بچه ها حرفهایی میشنوه که می مونه اینا کی بزرگ شدن که اصلا متوجه نشدم ! مثلا آوا خانوم یه بعداز ظهر کمی عصبانی بود ! داداشیش گفت : آوا عصبانی هستی و آوا جواب داد : نه عصبانی نیستم خوش و خندون هستم منم حسابی دو تائی شون رو ماچ مالی کردم !!
امروز صبح هم داشتم حیاط و گلها و درختها رو آب میدادم صدای نق نق آوا رو از پشت در شنیدم در رو باز کردم و قربون صدقه اش رفتم و اومدم بیرون بهش گفتم اون یکی تون کجاست بیدار شده ؟؟جواب داد : اون یکی پیش باباش خوابه ! پرسیدم منظورم از اون یکی کیه ؟ داداش اخودا دوباره پرسیدم از کجا فهمیدی منظورم داداش اهورا بود جواب داد : چه میدونم !!

پ ن : چند وقتی که نبودیم نی نی وبلاگ خیلی زحمت کشیده واقعا دستشون درد نکنه شرمنده کردن ! ممنونم نی نی وبلاگ عزیز خسته نباشین !

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان یاسمین
2 خرداد 93 2:08
سلام خدا نگهدارشون باشه
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون مامانی
مامان دوقلوها
4 خرداد 93 13:49
عزیزم خدا بد نده ایشالله همیشه شاد و سلامت باشی نبینیم کسالتتونو دلمون براتون تنگولیده بود دوقلوهای ناز رو ببوس
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت بشم حتما سر میزنم
مادر هومان و هورمزد
8 خرداد 93 1:18
مامانی خیییییلی خوشحالم دوباره مطلب گذاشتیخدابد نده.همیشه سلامت باشی
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت بشم ایشالله بهتون سر میزنم
مامی آتریسا جون
8 خرداد 93 9:33
آی جان فدای این جوری حرف زدن آوا جون بشم من
مامان دوقلوها
پاسخ
قربانت عزیزم
مامان رها
17 خرداد 93 13:48
سلام عزيزم وب قشنگى دارى اگه قبول كنى با هم تبادل لينك كنيم و دوست شيم پيشمون بيا و خبر بده منتظرت ميمونم موفق باشى
مامان دوقلوها
پاسخ
چشم باعث افتخاره مامان عزیز
مریم مامان سروش
18 خرداد 93 21:34
چه دوقلوهای نازی!
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی آتریسا جون
22 خرداد 93 10:09
عزیزم عید نیمه ی شعبان رو پیش پیش تبریک میگم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم با تاخیر اعیاد شعبانیه شما هم مبارک باشه
مامان مونا
31 خرداد 93 3:07
سلام ماشاله نازن من هم باداشتن علی و باران بااختلاف سنی تقریبا دو سال دست کمی از دو قلو داشتن ندارم!خداییش سخته!انشاله لقول خواهرم بچه ها هرطور شلوغ و شیطونند باشند اما مریض نشن...
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم ! شما هم خسته نباشین ایشالله همه بچه ها شاد و سالم باشن