آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

با تاخیر میلاد حضرت زهرا و روز مادر و روز زن مبارک

1393/2/4 18:27
نویسنده : مامان دوقلوها
1,074 بازدید
اشتراک گذاری


در هفته ای که رو به پایان هست یکی از قشنگترین روزهای عالم یعنی سالگرد تولد حضرت فاطمه (س)

فخر زنان عالم را گذروندیم و با اینکه کمی دیر شده اما وطیفه خودم دونستم که بیام و به شما دوستای گلم

و خانم های دوست داشتنی میهن عزیزم ایران با شکوه هم سلامی عرض کنم هم  روز زن و روز مادر رو تبریک بگم !

از همین جا هم به مامان عزیزم و خواهرهای خوبم که همگی مامان هستن روز قشنگ

مادر رو تبریک میگم و امیدوارم در کمال صحت و شادابی مامان گلم که چراغ خونه

پدری هستن در کنار پدر مهربون و مایه امیدم سالهای سال زندگی کنن و خوش و خرم

باشن
!

پ ن : شب میلاد حضرت زهرا بابایی که شبکار بود قبل از رفتن لطف کرد و کادوشو تقدیمم کرد
(نقدی) و گفت من که سلیقه ندارم گفتم خودت  یه چیزی بگیری بعد بوسیدمو روزم رو تبریک

گفت !

من هم که کلی دلم قنج میرفت خودم رو حفظ کردم و گفتم عزیزم لازم نبود توی این

شرایط چرا به زحمت افتادی ؟؟؟ بعد بچه ها رو صدا کرد و اونا هم هر کدوم یه اسکناس

گرفته بودن دستشون و اومدن و گفتن مامان روزت مبالک باشه و اسکناس ها رو گرفتن

سمتم ٬ من هم بغلشون کردم و بوسیدمشون و قربون صدقه شون رفتم
! این قشنگترین و لذت بخش ترین

کادوی عمرم بود
.....


آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیکر مهر است

هم قبله و هم کعبه و هم عشق و نیاز است . . .


مامان جون ها روزتون مبارک


پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی کوثر و ساغر
6 اردیبهشت 93 11:37
سلام امیدوارم همه روز هاتون به شادی...
مامان
25 اردیبهشت 93 22:29
واقعا خسته نباشی مامانا همیشه با این ج ی ش و پ پ ی کلی ماجرا و خاطره دارن
مامان دوقلوها
پاسخ
آره والله