آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

گالری تصاویر دوقلوهای افسانه ای من

1392/9/15 17:20
نویسنده : مامان دوقلوها
1,320 بازدید
اشتراک گذاری


٢٩آذر تولد سه سالگی دوقلوهای نازنینم کم کم داره از راه میرسه ! تو دو
سالی که گذشت براشون
جشن تولد نگرفتیم ، البته هر سال یه جشن خصوصی توی خانواده چهار نفره مون گرفتیم اما راستش رو بخواهید دلم میخواست میشد که یه جشن بزرگ بگیریم و دوستان و اقوام رو هم دعوت
کنیم اما چه
میشه کرد که همه دوستان و اقوام دور از ما و ما دور از اونها
هستیم البته مامان جون ( مامان خودم)
و خاله ها کادوهاشون میرسه اما
دلم میخواست واسه عزیزهای دلم خیلی کارها کنم ، اماباید همینجا
ازشون
یه عذر خواهی مفصل بعمل بیارم و بگم انشاالله موکولش کردم به سالهای
آینده که دوقلوها دوستهای خوبی پیدا کنن و جمع چهار نفری ما کمی با حضورشون واسه تولد دوقلوها بزرگتر بشه ....

خلاصه هر وقت به این موضوع فکر میکنم دلم کلی میگیره ودعا میکنم
بچه ها در آینده از ماخرده نگیرن 
اما یه سری از عکسهاشون از نوزادی تا
حالا را رو با کمک فریم های یک سایت که دیروز پیدا کردم تزیین
کردم و از
همین جا تقدیمشون میکنم و میخوام بگم که کوچولوهای مامانی خدا
میدونه که چقدر دوستتون دارم و عاشقانه تمام زندگیمو به پای پاهای کوچولوتون میریزم !!!
!! 
خجالت



جشن تولد 1



اگه دوست داشتین برای دیدن بقیه عکس ها و  آدرس سایت  فریم های
کودکانه به ادامه 
مطالب برین !!!!


گالری تصاویر دوقلوها
:
از تولد تا کنون

نوزادی
نوزادی 2
زیر شش ماهگی
زیر شش ماهگی
آپلودشده -دوقلوها بین 4 و 5

شطرنجی

آپلود شده-دوقلوها - 10
آپلود شده - دوقلوها - 11

آپلود شده - دوقلوها - 12
آپلود شده - دوقلوها - 15
آپلود شده- دوقلوها -17

آپلود شده - دوقلوها - 18
آپلود شده - دوقلوها - 19

آپلود شده - دوقلوها - 20
آپلود شده - دوقلوها - 21

آپلود شده - دوقلوها - 22

آپلود شده -دوقلوها - 23

آپلود شده - دوقلوها - 24
آپلود شده - 25

آپلود شده - 26

آپلودشده_ دوقلو - 27
آپلود شده - دوقلوها-28

آپلود شده -دوقلوا - 29

آپلودشده - دوقلوها - 30
آپلودشده - دوقلوها - 31

آپلودشده - دوقلوها - 33
آپلودشده - دوقلوها - 34


آپلودشده - دوقلوها - 37

آپلودشده - دوقلوها - 38
آپلودشده - دوقلوها - 39

آپلودشده - دوقلوها - 40
آپلودشده - دوقلوها - 44



گالری تصاویر دوقلوها - آلبوم آوا

از تولد تا کنون

آپلود شده - آوا - 1
آپلود شده - آوا - 2
آپلود شده - آوا  - 3

آپلود شده - آوا - 4
آپلود شده
آپلود شده - آوا - 5

آپلود شده - آوا - 6

آپلود شده - آوا - 7
آپلود شده - آوا - 8

آپلود شده - آوا - 9
آپلود شده - آوا - بین 9 و 10

آپلود شده - آوا - بین 9 و 10 - 2

آپلود شده - آوا - بین 9 و 10 - 3

آپلود شده - آوا - 10

آپلود شده - آوا - 11
آپلود شده - آوا - 12

آپلود شده - آوا - 13
آپلود شده - آوا - 14

آپلود شده - آوا -
آپلود شده - آوا - 16
آپلود شده - آوا - 17

آپلود شده - آوا - 18
آپلود شده - آوا - 19

آپلود شده - آوا - 20

آپلود شده - آوا - 21




گالری تصاویر دوقلوها - آلبوم اهورا
از تولد تا کنون

آپلود شده - آلبوم اهورا - 1
آپلود شده - آلبوم اهورا - 2

آپلود شده - آلبوم اهورا - 3
آپلود شده - آلبوم اهورا - 6

آپلود شده - آلبوم اهورا - 8
آپلود شده - آلبوم اهورا - 9

آپلود شده - آلبوم اهورا - 10
آپلود شده - آلبوم اهورا - 11

آپلود شده - آلبوم اهورا - 12
آپلود شده - آلبوم اهورا - 13

آپلود شده - آلبوم اهورا - 14

آپلود شده - آلبوم اهورا - 15

آپلود شده - آلبوم اهورا - 16

آپلود شده - آلبوم اهورا - 17

آپلود شده - آلبوم اهورا - 18

آپلود شده - آلبوم اهورا - 19

آپلود شده - آلبوم اهورا - 20

آپلود شده - آلبوم اهورا - 21

آپلود شده - آلبوم اهورا - 22

آپلود شده - آلبوم اهورا - 23

آپلود شده - آلبوم اهورا - 24

آپلود شده - آلبوم اهورا - 25

آپلود شده - آلبوم اهورا - 26

آپلود شده - آلبوم اهورا - 27

آپلود شده - آلبوم اهورا - 28

آپلود شده - آلبوم اهورا - 29

آپلود شده - آلبوم اهورا - 30

آپلود شده - آلبوم اهورا - 31

آپلود شده - آلبوم اهورا - 32

آپلود شده - آلبوم اهورا - 33

آپلود شده - آلبوم اهورا - 34




آلبوم دوقلوها و دوستان با معرفی :


آلبوم دوستان - 1 - آقا عرفان - نوروز 91
آقا عرفان - نوروز 91

آپلود شده - آلبوم دوستان - 2 آقا ایلیا و آوا - شهریور 91
آقا ایلیا و آوا جون

آپلود شده - آلبوم دوستان - 3 - بابا جون و امیر حسین و آوا جون
بابا جون و آقا امیر حسین و آوا جون





آپلودشده - دوقلوها - 36آیدا خانم و اهورا جون و آوا جون مرداد 92


این هم آدرس سایت فریم ها :

http://fa.picjoke.net




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

saye
16 آذر 92 13:31
happy birthday to you ahora and ava
مامان دوقلوها
پاسخ
سایه جون ممنون
سماء
19 آذر 92 10:51
سلام خانم خونه وای یادم رف بیام...حالا میشه یه روزدیگه دعوتم کنی...من بدجوربه دلم صابون زدم ممنون میای...آدرستو گم کردم نتونسم بسرم... تفلد؟به به .پس یه شام دیگه هم افتادم فقط کامنت؟چ خوب ...یعنی کادومادو نمیخای؟ کامنت به جای کادو...تجارت خوبیه... اوکی...آدرس وب خودت کوجاس؟ (حالا من لباس چی بپوشم)دی
مامان دوقلوها
پاسخ
سما جان شما بیا وجودت از هر کادویی مهمتره عزیزم !!! من برات کامنت گذاشتم حالا باز بهت سر میزنم و آدرس میذارم !!! تولد 29 آذره حتما بیا هر چور راحتی لباس بپوش هر کی رم خواستی دعوت کن ما زیاد مهمون نداریم !!!!
مامان عليرضا
22 آذر 92 17:55
اميدوارم به زودي براشون يه جشن بگيري که همه اونايي که دوست داري رو دعوت کني دوست جونم ، آدم ميخواد اينارو گاز گاز کنه اينقدر با مزه ان.
مامان اميرعباس و ارغوان
23 آذر 92 17:19
سلام. خیلی ممنون که کامنت گذاشتين. مامان با حوصله منم به امید اون روزا این روزای سخت و میگذرونم الان جفتشون سرما خوردنو تب دارن واقعا سختتتتتتتتتتته در مورد شباهت دوقاوهامون هم بله یه شباهتایی دارن ولی اهورا و اوا خیلی تفاوت دارن هر کودوم یه جور با نمک و شیرینن
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم اما من هم همچین حوصله ندارن که شما میگین یعنی شما لطف دارین به هر حال یه دونه بچه هم نگهداریش توان میخواد تا چه برسه به دوقلو و کارهاشون خدا باید صبر و توان بهمون بده راستش من که حسابی بعضی اوقات کم میارم حالا یه پست میزارم حتما لطف کن و بخون ببین آینده چه خبره؟؟؟؟!!!!
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 9:40
زیباااااااااااا
zahra rahimi noshabadi
27 آذر 92 0:31
khily jaleb bod bacheha khili bozorg va khoshgel shodan arezoye salamati baray bacheha vapedar madarshan daram delam bara ton tang shode mibosamet
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی زهرا جان عزیزم من هم خیلی دلم برای تو گلم تنگ شده و ممنون از آرزوی قشنگت
zahra rahimi noshabadi
27 آذر 92 0:34
HAPPY BIRTH DAY
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 دی 92 12:06
تولد تولد تولدتون مبارک مبارک تولدتون مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ انشاءا.. 200 ساله بشید در کنار مامانی و بابایی با سلامتی و شادی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 دی 92 12:07
وای خدایا چه فرشته های خوشگلی دارید شما خدا نگهداره براتون ماشاءا.. خیلی بانمک و خوشگلن آفرین به این مامان با سلیقه و هنرمند با این همه کار و نگهداری دوتا نی نی این همه هنر از خودتون نشون دادید آفرین مواظب خودتون باشید و یه بوس آبدار از طرف مامان بهاره و امیرمحمد
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی الهی آمین چوبکاری می فرمایین مرسی که به ما سر زدین
گمنام
3 بهمن 92 12:16
عزیزم این سایت فریم ها امنیتش چقذره؟
مامان دوقلوها
پاسخ
خوش اومدی عزیزم ! خیلی نمی دونم متاسفانه !