آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

عکس گیگ چی شد ؟؟؟؟؟

1392/9/13 15:06
نویسنده : مامان دوقلوها
446 بازدید
اشتراک گذاری

 
ای وای دارم دیوونه میشم !!!!!! گریه
من اکثر عکسهامو تو سایت عکس گیگ آپلود کردم و یک ساعت پیش فهمیدم این سایت فیلتر شده و ....
دلم می خواد فریاد بزنم آخه در آستانه نزدیک شدن تولد دوقلوهام نمی دونم باید چه بکنم هر چی
زحمت کشیده بودم هر چی بافته بودم همه پنبه شدن دلم میخواد داد بزنم اوه
سه ماهه که دارم واسه وبلاگ دوقلوهام زحمت میکشم یکی به من کمک کنه نمی دونم چه
کنم ؟؟؟؟niniweblog.com ای وای گالری تصاویر رونمیدونم چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟

پ ن : من حسابی افسرده شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عليرضا
22 آذر 92 17:52
دوستم اين مسائل در مملکت ما عاديه ، افسرده نشو تو يک وبلاگ نويس قوي و با پشتکار هستي
مامان دوقلوها
پاسخ
چشم آره به خاطر بی تجربگی بود حالا دیگه فهمیدم تجربه شد واسم
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 9:33
خب چرا توی همینجا آپلود نکرده بودید
مامان دوقلوها
پاسخ
چون وبلاگ دوقلوها تو بلاگفا بود و همیشه از عکس گیگ استفاده می کردم و یک بارهم نی نی وبلاگ بازیش گرفته بود و اذیت کرد به همین خاطر از عکس گیگ استفاده کردم اما خدا رو شکر رفع شد حالا دیگه همینجا آپلود میکنم
خاله هدی مامان پارسا
30 آذر 92 11:10
اشکال نداره مامانی از اول دوباره با اجازه و با افتخار لینکتون میکنم
مامان دوقلوها
پاسخ
اتفاقا دوباره روشون کار کردم اما فردا متوجه شدم عکس هایی که کار نشده بودند مجددا برگشتند . ممنون میشم و باعث افتخاره