آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

آرزوی امروز آوا ناناز

1392/9/16 20:20
نویسنده : مامان دوقلوها
353 بازدید
اشتراک گذاری


امروز تصمیم گرفتم کمی به گرد گیری خونه و تمیز کردن آشپزخونه بپردازم !
بچه ها هم که مثل همیشه عین جوجه های اردک خانم دنبال من هستند تو تمام لحظات و هر جایی از خونه که سرک می کشیدم  پشت سرم حضوری
گرم داشتن و لحظه ای با خورده فرمایشات و یا غر زدن هاشون تنهام نمیذاشتن !!!!

تا حالا شنیدین که میگن طرف با هر آهنگی میرقصه یا فلانی اینقدر تو حرکات موزون ماهره که با هر رینگی رنگش می یاد ؟؟؟حالا شده حکایت دوقلوهای
من که هر وقت می خوام به خونه زندگی یه سامونی بدم انگار به عروسی دعوت شدن ! مثلا هر زمانیکه ماشین رختشویی شروع به کار میکنه مخصوصا زمانیکه به چرخش هاش میرسه یا زمانیکه جارو برقی رو روشن میکنم خانم و
آقا فی الفور و تو یه چشم به هم زدن با رختخواب هاشون ( پتو و بالشت ) پیدا میشن و گردش کنان و در حالیکه به دور سرشون پتو پیچیدن جلوی چشم و تو دست و پا و به طور خستگی ناپذیر و بدون وقفه به دور خودشون می چرخن و انگار دارن
رقص محلی میکنندniniweblog.com

و اما امروز که داشتم در و دیوار رو می سائیدم تا شاید برق بیفته آوا خانم
اومد کنارم و با همون زبون شیرین و دوست داشتنیش گفت : "مامان ایسالله
من بزلگ شم گلگیلی کنم" من هم که جملاتش رو تکرار میکردم گفتم : ایشالله بزرگ شی گرد گیری کنی ؟؟

اونم گفت : هوم آلی " یعنی آره "
دوباره در حالیکه با دست به چشمها و ابرو و گونه هاش و لبهاش اشاره میکرد
و تند تند صحبت میکرد
اضافه کرد :
ایسالله کیلاس، لوژ ،ابو ،چیش،علوسی،انگولو،مامان جون باباجون،جواد جیجر، آسی ، بینی و چند تا کلمه دیگه که خودمم معانیشون رو تشخیص ندادم اما در کل از همه اینها منظورش این بود که انشاالله بزرگ شدم کمکت گردگیری میکنم انشاالله بزرگ میشم می رم دانشگاه بعد آرایش میکنم ابرو بر میدارم سایه به پشت چشمهام می مالم و رژ به لبهام میزنم و روی گونه هام و روی بینیم باشوت رژ گونه میمالم انشاالله عروس میشم و انگشتر به دستم میکنم انشاالله عروس بابا جون مامان جون ، جواد جیگر (برادر کوچیکم) و آسی
( مامان ایلیا) میشم ( حالا هر طور که به دلتون میشینه کلمات شیرینش رو
تلفظ کنین )
راستش دلم میخواست با هیجان تو اون لحظه قورتش بدم این دخمله خومزه رو  قهقهه

پ ن :
بچه ها هر روز که چه عرض کنم هر ساعت در حال تغییرند مثلا اهورا دو سه ماهی هست که خیلی بد اخلاق شده بطوری که حسابی خسته ام میکنه  امروز با خودم فکر کردم شاید یه چیزی مثل ویتامینی یا ... تو بدنش خدای نا کرده کم شده و تصمیم گرفتم تو اولین فرصت ببرمش دکتر ...

امروز ظهر آوا خانم در حالیکه داداشیش لالا بود با مامانش مشغول عبادت شد

آوا در حال خوادن نماز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سماء
19 آذر 92 10:52
ای جان ای جان...
سیده ساجده شهریاری
19 آذر 92 19:24
وای ببین چه چادر بهش میات ایشالا بزرگم بشه یادش نره خدا جونمون چقد عباذتاش رو دوس داره خاله جونم ایشالا دو تاشون نامدار بشن و همیشه شاد و سلامت باجن
مامان دوقلوها
پاسخ
امیدوارم دخترم مثل اجداد طاهر و بزرگش پاکدامن و نمونه کامل یک خانم متقی و با حیاباشه !!! ممنون از دعات عزیز خاله
مارال
21 آذر 92 9:30
سلام عزیزم تولد فرشته های زیبایت پیشاپیش مبارک..راستی عزیزم من لینکت کردم ازطرف خاله مارال ببوسشون
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی مارال جون حتما !!!!
النــــا مامان رها
21 آذر 92 12:24
سلام ممنون عزیزم که منو لینک کردی من هم همین کارو میکنم و امیدوارم دوستان خوبی باشیم دوقلوهای گلت روببوس کم کم میام وهمه وبلاگشون رو می خونم
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم من هم امیدوارم
مامان زي زي
21 آذر 92 12:37
سلام مامان دوقلوها . از قاب عكسات خوشم اومد و خواستم براي تولد بچه ها ازش استفاده كنم . به آدرسي كه گفته بودي رفتم . دوباره كه دانلود مي كنم ولي باز نميشه . چكار كنم ؟ از روي دوقلوهاي نازت ببوس .
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام عزیزم احیانا در زمانی که شما خواستین استفاده کنین سایت مشکلی داشته چون من الان چک کردم وهیچ مشکلی نداره اماکاری که باید بکنین : وقتی وارد سایت شدین در صفحه نخست چند تا افکت هست که زیر اونها چند مورد هست که تو خط دوم روی Photoframes for children کلیک کنین و وقتی باز شد یکی از افکت ها رو انتخاب کرده و روی اون کلیک کنین سپس روی کلمه Browse کلیک کرده و عکس مورد نظرتون رو از روی مثلا کامپیوتر خودتون انتخاب کرده و این بار روی کلمه Create your picture کلیک کنین و منتظر بمونین تا عکس ظاهر بشه و سپس زیر عکس ظاهر شده کلمه save to disk رو کلیک کرده و بهش آدرس بدین و از دیدنشون لذت ببرین ! موفق باشین
مامان امیر عباس و ارغوان
22 آذر 92 13:41
سلام به شما مامان باحوصله . اهورا جون و اوا خانوم خیلی نازو دوست داشتنین .واقعا وقت گذاشتید برا نی نیای خوشگلتون . وبلاگ زیباو پر محتوایی ساختید که حتما دوقلوها بعدها از دیدنش لذت میبرن . من اصلا وقت نمیکنم تو نت بیام . دوقلو ها همه وقتمو میگیرن . این وبلاگم باباشون ساخته . خیلی دوست دارم از تجربیات شما استفاده کنم . خیلی خوشحال میشم از اشنایی بیشتر .
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی مامانی جون ! نظر لطفتونه از اینکه از وب دوقلوها خوشتون اومد خوشحالم امیدوارم که همینطور باشه که می فرمایین و آینده بچه ها هم لذت ببرن من هم خوشحال میشم بتونم با شما تو تجربیاتمون سهیم بشیم
najme
23 آذر 92 22:43
به نام خدا توی سایت رسمی عموپورنگ قسمت آیینه برای پدرمادر هاست!چون خودشون توصیه کردند که بگیم منم گفتم http://farziaee.ir/
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون که اطلاع دادین
مامان سهند و سپهر
24 آذر 92 9:31
خیلی جمله ش با نمک بود عزیزمممممممم
هيوا
25 آذر 92 18:21
واي خداااا اينوخوشگل خانم چقدر با چادر ناز شده! راستش پسر من هم همش چادر سرش ميكنه و فكر ميكنه براي نماز بايد سرش كنه و حتا به باباش هم چادر تعارف ميكنه!
مامان دوقلوها
پاسخ
عزیزم !!!!! پسر من هم همینطوره و به نظرم این به خاطر اینه که بیشتر اوقات با ما هستند و گرایش به کارهایما دران چون فعلا در این مقطع از سنشون ما رو الگوی خودشون می دونن و می بینن !!! ممنونم که اومدی هیوا جان
ابوطالب
19 دی 92 15:54
سلام ماشاءالله. ان شاءالله همیشه سلامت و عفیف و پاک باشن.
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله