آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

TSH و T4 پسری نرمال بود

1392/11/16 20:26
نویسنده : مامان دوقلوها
929 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز جواب آزمایشات مجدد پسری رو گرفتیم خدا رو شکر جواب تست تیروئید پسری منفی بود یعنی رنج TSH و T4 نرمال بود البته کمی هم آهن خونش پایین بود که با توجه به اینکه مینور هست دکتر گفت باید بررسی بشه و فعلا اسید فولیک میدم بهشون ( به هر دوشون ) تا ماه دیگه باز آزمایش بدیم برای کلیه ها  وروده های دوقلوها هم دکترشون سونو پیشنهاد کرد و شنبه صبح و البته ناشتا وقت سونو دارن ......
این روزها دوقلوها خیلی شیرین زبونی می کنن و البته خیلی شیطنت می کنن که من خیلی اوقات کم میارم مخصوصا که حال جسمیم زیاد خوب نیست و دلم می خواد کمی در عین آرامش استراحت کنم اما خوب مقدور نمی باشد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
19 بهمن 92 21:42
خداروشکر خوشحال شدم
مامان دوقلوها
پاسخ
واقعا خدا رو شکر
مامی آتریسا جون
20 بهمن 92 11:00
خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبرایشالله که همیشه سالم و سلامت باشن آره خداییش خیلی سخته اذیت میشین دوقلوهای شیطون حسابی خسته تون می کنن
مامان دوقلوها
پاسخ
خداهمه کوچولوها و کوچولوهای ما رو هم حفظ کنه میگذره
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 9:56
خدا رو شککککککککککککر میگم برای چی سونو بدید؟ خودتون خواستید چکاپ بشه یا خدای نکرده مشکلی بوده ؟
مامان دوقلوها
پاسخ
والله آوا خانم چند ماهیه که گاهی اوقات از دل درد شکایت میکنه البته به نظر خودم بیشتر وقتی ددر میخواد دلش هم درد میگیره اما البته کمی هم نگران بودم که وقتی برای چندمین بار به دکترشون جریان و گفتم ایشون هم سونو تجویز کردن
مامان سهند و سپهر
29 بهمن 92 12:57
ایشالا که مشکلی نباشه عزیزم شاید خوب نمیجوه غذاشو
مامان دوقلوها
پاسخ
خودم هم جدیدا به این نتیجه رسیدم
فاطمه
3 خرداد 93 20:29
منم کاپ کیک درست میکنم.خدا نگه دار بچه های گلت باشه
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی فاطمه جان