آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

اولین تجربه کاپ کیکی

1392/11/19 14:58
نویسنده : مامان دوقلوها
775 بازدید
اشتراک گذاری


پنجشنبه شب کاپ کیک شکلاتی درست کردم و با افتخار پیش دستی که اونا رو توش چیده

بودم آوردم تا نشون بابای دوقلوها بدم او هم بعد از کلی به به و چه چه اومد یکیشونو برداره

که گفتم : نه  می خوام ازشون عکس بگیرم بیچاره همونطوری بشقاب تو دستش یخ زد و صبر

کرد تا برم دوربینم رو بیارم !

پشت دوربین رو باز کردم ببینم رمش داخلشه (آخه صبح گذاشته بودم داخل رم ریدر کیس

کامپیوتر ) که دیدم نخیر نیست خم شدم از توی رم ریدر رم رو بردارم که دیدم ای بابا جا

تر و بچه نیست حالا هی زیر و زبر میز رو بگرد اتاق رو جست و جو کن توی کمدو نگاه

کن دیدیم نخیر نیست که نیست دلم واسه عکس هام می سوخت ...

فکری در ذهنم جرقه زد و رفتم سراغ دوقلوها ! دخمله گفت نه ندیدم از پسری پرسیدم : داداش

رم  دوربینو ندیدی ؟؟؟

داداشی هم گفت : سیبیلو بلده ! (برده) و( سیبیلو یک هیولای خیالیه که واسه حساب بردن

بچه ها آفریده شد و بعضی اوقات داداشی خطاهاشو به اون نسبت میده )

- سیبیلو کجا بردش ؟ و دوید به سمت اتاق کامپیوتر و من هم که دنبالش بودم دیدم اومد جلوی

کیس و دستش رو برد سمت رم ریدر و گفت : انداختش اینجا و یکی ازقسمت های بزرگ رم

ریدر
رو نشون داد٬ رفتم و به بابایی جریانو گفتم  او هم اومد و با کمکش داخل رم ریدررو

نگاه کردم و از شواهد امر دریافتم که بللللللله آقا انداختتش اون تو خلاصه با هزار زحمت و 

آوردن آچار پیچ گوشتی و باز کردن پشت کیس و نتیجه نگرفتن و سرانجام تکون های شدید

بابایی رم از داخل رم ریدر افتاد بیرون حالا خوبه عقل سیبیلو قد داده بود و انداخته بودش توی

اون بزرگه و حلش نداده بود قسمتهای کوچکتر و اونا رو نشکونده بود و از این بابت باید بسیار

شاکر خداوند و داداشی بود !خلاصه چند تایی عکس هنری و غیر هنری از کاپ کیک های

شکلاتی
 خوشمزه مون انداختیم ! Photographer و بعدش هم نوش جونشون  کردیم  البته طی یک

ضیافت خانگی در یک شب سرد همراه با چای گرم گرم و محفلی گرمتر
.




پسندها (1)

نظرات (6)

مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
19 بهمن 92 21:44
ای شیطونا چه کار به رم داشتید اخه کاش عکس این کیکو میزاشتی حالا که اینقدر به زحمت افتادید برای اون عکس
مامان دوقلوها
پاسخ
عزیزم گذاشتم روی کلمات رنگی کلیک کنین باز میشه
مامی آتریسا جون
20 بهمن 92 11:03
نوش جان
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی عزیزم
من و تو
22 بهمن 92 12:33
سلام وای خوش به حالتون شما 2قلو دارید از طرف منم یه عالمه ببوسیدشون خیلی نازن
مامان دوقلوها
پاسخ
حتما ممنونم
الهه
26 بهمن 92 17:12
خيلي بامزه بود ..حالا خوبه يادش مونده سيبيلو كجا انداخته ؟
مامان دوقلوها
پاسخ
آره والله
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 10:00
چه ماجرایی شد کاپ کیک هاتون! عزیزم سیبیلو چقدر با مزه خوبه حالا خبر داد کجا برده این سیبیلو خان!
مامان دوقلوها
پاسخ
من که شانس آوردم
✿مامان علی خوشتیپ✿
29 بهمن 92 13:35
سلام عزیزم ممنونم بابت انرژی که دادید این حرفو نزنید شما یه مامان نمونه اید که دارید دوتا بچه رو باهم بزرگ میکنید اونم با دوجنسیت...کم کار نیستا ماشاالله چقدر هم نازنخدا حفظشون کنه براتون
مامان دوقلوها
پاسخ
لطف داری مامانی گل