آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

نود دقیقه آرامش نسبی

1392/11/20 15:36
نویسنده : مامان دوقلوها
712 بازدید
اشتراک گذاری


قرص هایی که میخورم خواب آوره امروز هم نزدیک ساعت یازده از خواب پا شدم وبعد از اینکه

صبحونه خوردم پا شدم به کارهام برسم که جناب پسری مثل خیلی از روزها با ریتم نق نق شروع
 
کرد و با گریه زاری ادامه داد تا خود ساعت۲ و نیم که بابایی اومد و بعد از اینکه حال و احوال و

رنگ و رومو دید و مثل همیشه دلش سوخت خواست کمی شربت درست کنه که خودم رو چک

کردم و حدس زد که حتما فشارت افتاده و پیشنهاد داد پسری رو ببره استادیوم تماشای فوتبال و به

دخمله گفتیم که داداشی رو بابایی می خواد ببره بده به آقای م اون هم گفت من دختر خوبیم من هم

گفتم آره می خواد داداشی رو ببره ! گفت مامان دوسش دالم و پرسیدم نبرش ؟ و گفت : نه نبلش ٬

گفتم خوب برو بگو بابا نبرش ٬دوسش دارم و دوید و رفت دنباله باباش که میخواست لباس داداشی

رو عوض کنه و کاپشنش رو بپوشه و گفت :  بابا نبلش ....

تا چند دقیقه بعد بابا و داداشی رفته بودن و دخمله از پشت شیشه رفتنشون رو هنوز تماشا میکرد

و من هم به عنوان جایزه خوب بودنش از  کاپ کبک هایی که تو یخچال داریم  دادم !

اما هنوز حال خودم سر و سامون درستی نداره حالا شاید توی این آرامش نسبی بهتر بشم !

شما رو هم به همون خدای تنها می سپارم که تنهایی فقط برازنده خودش و بس ! امید روزهایی

زیبا و آسمانی آفتابی و روزگاری سبز برای شما و نی نی ها و کوچولوهای گلتون دارم .....




پسندها (1)

نظرات (7)

مامی آتریسا جون
24 بهمن 92 11:32
آی جونم، آوا جونم چقدر تو ماهی
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی خاله جون
مامی آتریسا جون
25 بهمن 92 11:51
happy valentine
مامان دوقلوها
پاسخ
مرسی گلم بر شما هم مبارک باشه
مامان سهند و سپهر
27 بهمن 92 10:02
آخی گناه دارن کههههههههههه یعنی پسملی اینقدر شیطونی می کنه ؟ یا جدا باشن آرومترن ؟ عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
تنها که هستن آرومتر هستن
محمدنوشیروانی
29 بهمن 92 14:52
هفت راز خوشبختی از کوروش بزرگ : ۱ ) متنفر نباش ۲ ) عصبانی نشو ۳ ) ساده زندگی کن ۴ ) کم توقع باش ۵ ) همیشه لبخند بزن ۶ ) از یاد ببخش ۷ ) یک دوست خوب داشته باش
سولماز
30 بهمن 92 22:40
سلام خدا قوت من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان دوقلوها
پاسخ
عزیزم مرسی که اومدی اما آدرست باز نمیشه
ملینا
1 اسفند 92 10:36
عزیزم واقعا سخت با دو تا وروجک شیطون و دوست داشتنی خدا براتون حفظشون کنه
مامان امير عباس و ارغوان (دوقلوها)
1 اسفند 92 10:57
ما هم اين مشکل رو داريم. دوتايي خيليشيطوني ميکنن. البته از اونجايي که پسر ها شيطونتر هستن دعوا از طرف پسر شروع ميشه و بعد از 100 بار شايد ارغوان يک گاز هم بگيره.
مامان دوقلوها
پاسخ
اما در عوض آوای من شیطون تره و همیشه اون شروع کننده است البته 90 درصد