آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

کمی شیطنت کمی خنده

1392/12/3 13:31
نویسنده : مامان دوقلوها
843 بازدید
اشتراک گذاری


داداش اهورا این روزها خیلی شیطون شده راستش بهتره بگم کم کم داره جاشو باخواهرش عوض میکنه و واسه خودش داره کلی پایه میشه و دیگه پیرو بودنش کم رنگتر از سابق شده .....

امروز صبح آوا یه پلاستیک انداخته رو مچش و اومده میگه مامان رفتم خلید ( البته با همون زبون شیرین این روزهاش ) من هم گفتم خرید کردی چی خریدی ؟ و پلاستیک رو بالا آورده و نشونم میده ( چند تا خرت و پرت خودشون و انداخته و چند تا چوبکار لباسهاشون رو از توی کمدشون درآورده) گفتم واسه کی خرید کردی ؟ میگه واسه بچه !!!!! متفکر قبلش هم اومده میگه مامان می می می خوام و نشسته روی پام سرش رو چسبونده به سینه ام ! راستش چند روز پیش که پارسا و مامانش اینجا بودن و دوقولها شیر خوردنش رو دیدن این چند روزه هوس می می و شیشه دارن دیروز هم آوا خانم برای اولین بار یکی از عروسک هاشو آورده و میگه مامان بچم شیر می خواد و بعدش کردش زیر لباسش تا مثلا نی نیش می می بخوره خوشمزه خنده
اهورا خیلی خوشمزه حرف میزنه یه توپ دارم  رو خیلی خوشمزه میخونه من هم صداشو با گوشیم ضبط کردم و گذاشتمش رینگ تون گوشیم مژه
اهورا یکی از شیطنت هاش و در راستای اینکه گفتم هوس شیشه کرده اینه که یکی از شیشه های زمان نوزادیشو پیدا کرده و مدام میره توشو از آب آبسرد کن یخچال پر میکنه من هم رفتم کلید قفلش رو زدم دیدم دوباره شیشه پر از آب ه و دیدم که ای بابا دیگه واسه خودش مردی شده و رفته قفلش رو باز کرده آخه بچه های بزرگتر از او هم تا حالا نتونسته بودن بازش کنن اما این وروجک من موفق شده هورانیشخند

اهورا اومده و کاپشنش رو نشون میده و میگه بپوش گفتم یعنی چه مگه آدم توی خونه کاپشن می پوشه ؟ کاپشن رو گرفتم دیدم دستش رو پشتش قایم کرده گفتم چیه اون پشت ؟ خلاصه غر زد و نشون نداد ، سرانجام بعد از کمی تقلا دیدم پول منو توی دستش قایم کرده نگاهم افتاد به پاهاش دیدم شلوار بیرونیش رو هم از پشت پوشیده و کاپشنش رو هم می خواد بپوشه میگم آخه میخوای چه کنی میگه می خوام بلم خلید قهقهه

آوا اومده می گه مامان اهولا آب رو لیخته ، میدونم منظورش آب یخچاله من هم او رو صدا کردم آخه پشت کامپیوتر مشغول بودم به آوا هم گفتم بیا بشین همین جا و بلند نشو مشغول تلفناهورا رو هم صدا زدم اما نیومد آوا میگه : مامان آخه چی کالش کنم ؟ دواش کنم ؟ من هم گفتم نخیر تو فقط اینجا بشین متفکر

الآن هم شنیدم صدای تخته کف تخت شون میاد بعدش هم یه صدای عجیب از یکی از دوقلوها اومد صدا زدم چی شده ؟ اما همون صدای نامفهوم اما بلند تر تکرار شد دویدم رفتم توی اتاق خواب دیم آوا خانم رفته زیر تخت داداشیش  و گیر کرده کشیدمش بیرون دیدم دو تا باطری توی دستش ه نگو انداخته شون اون زیر و رفته بیارشون تخت رو هم کمی جابجا کرده بود اومده توی بغلم و میگه مامان گیل کلده بودم (البته با بغض ) استرسنگران ناراحت من که همیشه گفتم خدا خودش اونا رو تا حالا سالم نگه داشته بغل

راستش دوقلوها خیلی وقتها تکلیف خودشون رو نمی دونن مثلا همین الان شاید 5 دقیقه نشده داداشی رو بردنم توالت تا ج ی ش کنه دو دقیه بعد هم اومده میگه مامان پ ی پ ی ابرو تازه بعدش هم سانس آواست میگید نه ؟ !! ببینید و تعریف کنین !!!! انگاری دوقلوهای من نه تنها حس گرسنگیشون و خیلی از حس هاشون به هم وصلند و ارتباط دارن بلکه حس دفعشون هم با هم ارتباط مستقیم داره آخ



پسندها (2)

نظرات (17)

✿مامان علی خوشتیپ✿
3 اسفند 92 15:17
ممنونم عزیزم بابت تبریک تولد چرا اندازه نوشته هاتون اینقدر کوچیکه؟به سختی خونده میشه
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت برم عزیزم ایشالله 120 ساله بشه والله نمیدونم تو مانیتور خودم خیلی خواناست سایز نوشته هام 2 ست حالا بزرگترشون میکنم
زهرا(مامان علی و امید)
4 اسفند 92 15:30
سلام عزیزم .. خوبین ؟؟ بچه ها هم اولین کاری که یاد میگیرن خرید کردنه .. حالا اگه بزرگ شن باید به زور بفرستیشون برن خرید هههه اخه دیگه هیچ چیزی جلو دار این بچه ها نیست که ... قفل ابسرد کن از راحت ترین کارهاس براشون واقعا خدا حافظ این بچه هاس ... ایشالا که همیشه سلامت باشین راستی یه چیزی .. یکم فونت نوشته هاتو بزرگ تر کنی بهتره .. آخه خیلییی ریزه به زحمت میشه خوندش
مامان دوقلوها
پاسخ
چشم به روی چشمم
مامان مونس
5 اسفند 92 17:20
ای جانم دوباره دوستای دوقلو؟ سلام مامان گل ...خوشحال شدم وبتونو دیدم ولی نتونستم کامل بخونم خیلی فونتتون ریزه خانومی.منم مامان دوقلوهای تو راهیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید ار لینکم مارو باخبر کنید
مامان دوقلوها
پاسخ
بهتون سر زدم خیلی واسه تون خوشحالم خونه هم مبارک باشه پیشاپیش هم قدم دوقلوها مبارک باشه با افتخار لینکتون کردم
النــــا مامان رها
7 اسفند 92 18:05
سلام خیلی با جالن بخدا عاشقشونم
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
7 اسفند 92 22:32
واقعاً فقط خدا مراقب بچه هاست. خیلی وقتها کاری دیگه ازدست ما بر نمیاد. انشالا همیشه همیشه شاد و سلامت باشن
مامان دوقلوها
پاسخ
انشالله همه کوچولوهای دنیا
مامان دوقلوها
8 اسفند 92 12:15
سلام ماشاالله عزیزم چه دختر پسر نازی خداحفظشون کنه با اجازت لینکت کردم خوشحال میشم شما هم با عنوان دوقلوها لینکم کنی مرسی عزیزم
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم مامان دوقلوهای عزیز نی نی های شما هم خیلی ناز و گوگلین خدا حفظشون کنه افتخار دادین من هم لینکتون کردم
مامان مونس
9 اسفند 92 2:06
خانومی لینک شدید
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم عزیزم افتخار دادین
مامان عرفان
9 اسفند 92 10:24
سلام عزیزم خیلی نازن دوقلوها. ماشالله. چشم نخورن ایشالله.
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت برم عزیزم ایشالله شاه پسر شما هم صحیح و سالم به دنیا بیاد و کلی با شیطنت هاش سرگرمتون کنه
مهشید مامان مهتا
10 اسفند 92 11:11
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
مامی آتریسا جون
10 اسفند 92 12:40
چقدر جیگرین شما دوقلوها بوس بوس
مادر هومان و هورمزد
11 اسفند 92 20:20
سلام عزیزم عاشق هرچی دوقلو هستم چون خودم پسملی دوقلو دارم.عاششششق اهورا وآوا شدم.فعلا بزرگترین آرزوی من یه شب فقط یه شب خواب حسابیه.ولی حتی از ترس غافل شدن از فندقام شربت سرفه هم نمیخورم که مبادا خوابم سنگین بشه.90دقیقه که رویاییه.من به 60دقیقشم راضیم
مامان دوقلوها
پاسخ
سلام مامانی جان ! من هم مثل شما عاشق دوقلوها هستم آخی نازی ایشالله کمی بزرگتر شدن راحت تر میشی از دوقلوهای نازت خیلی خوشم اومد ماشالله خیلی جیگرن
مادر هومان و هورمزد
11 اسفند 92 20:29
مامان جونی آلبوم عکس دوقلوهافووووقلعااااده زیبا بود.خوشحال میشم منو هم لینک کنید
مامان دوقلوها
پاسخ
نظر لطفت ه مامانی جون خواهش میکنم با افتخار لینک میکنم به روی چشمم
مادر هومان و هورمزد
11 اسفند 92 23:01
مامان آوا واهورا کممممکببخش دوباره مزاحم شدم.عاشق عکسات شدم 3ساعته دارم اینترنتو زیرورو میکنم تا این فریمها گرافیکهای قالبهای عکسو پیدا کنم.قبلا جایی دیده بودم،ولی حالا پیدا نمیشه.کمکم میکنی کجا خرید کنم.با یه دنیا بوس اگه لینکم کنی و راهنماییم کنی ممنون میشم.امیدوارم دوستای خوبی بشیم
مامان دوقلوها
پاسخ
عزیزم انتهای همون پست آدرس رو گذاشتم اما مجددا اینجا هم میذارم http://fa.picjoke.net/tag/Photoframes+for+children
سولماز
12 اسفند 92 21:47
سلام خداوند خوذش حافظشونه کودکانمون در دستهای پر مهرش قرار دارند خیلی بامزه هستند منتظرتون هستیم
مامان دوقلوها
پاسخ
واقعا گل گفتین ! ممنون لطف دارین عزیزم آدرست رو پیدا نکردم
ساناز
17 اسفند 92 1:35
سلام . آلبوم تصاوير عكس دوقلوهاي خوشگلت عالي بودند يكم فونتتون كوچيكه سخت ميشه خوند خوشحال ميشم بهم سر بزني
مامان دوقلوها
پاسخ
خواهش میکنم خوشگل میبینی عزیزم ! چشم درستش میکنم و حتما سر میزنم
مادر هومان و هورمزد
1 فروردین 93 23:59
آوااهورادوقلوهای نازنیینعیدتون مبااااااااااارک
مامان دوقلوها
پاسخ
عید شما و هومان و هورمزد نازنین هم مبارک باشه
مامان دوقلوها
23 خرداد 93 22:30
سلام ما همز ما که صاحب دو پسر دوقلو دوساله هستیم.از ما که دوتاشون پسرن. گاهی وقتا ، تا جیغ نزنم تخلیه نمی شم.کار ما از گریه گذشته
مامان دوقلوها
پاسخ
سر زدم اما رمز دار بود نشد کامنت بزارم و مطلبی هم نخوندم عزیزم مرسی که اومدی