آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

چون میخوام خدا هم کمک میکنه

1392/8/7 13:29
نویسنده : مامان دوقلوها
456 بازدید
اشتراک گذاری

از دیروز تا حالا تقریبا ۱۲ ساعت ٬ کلی تلاش کردم تا بتونم اسلایدی از عکسهای بچه ها (قسمتی از کل عکسهاشون تا به امروز) درست کنم اما تا حالا که موفق نشدم هیچ ٬ کل نظم و شکل قالب وبلاگ رو هم ناخواسته دستکاری کردم و به هم ریختم اما دوباره قالب رو کپی کردم و بقیه کارها تا اینکه خدا رو شکر رسیدم به اول خط ......
اما هم به دوقلوهام و هم به همه دوستان قول میدم که بالاخره موفق بشم چون می خوام و خدا هم کمکم می کنه و میشه .......






(تشریف ببرید ادامه مطلب)

این پست رو وقتی نوشتم که آدرس وبلاگ در سایت بلاگفا بود و برای ایجاد گالری تصاویر بینهایت جستجو کردم  اما در این سایت این کار به سادگی امکان پذیره ، راستی عکسها رو می تونید انتهای امکانات جانبی با کلیک بر روی گالری تصاویر ببینید و باید بگم امیدوارم از اینکه تعداد عکس ها زیاده خسته نشید و همه رو تا آخر ببینید تا لذت ببرید  (لطفا)بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علیرضا
27 آبان 92 15:21
در این که شما مادر سخت کوشی هستی شکی نیست ولی قرار نیست منو دور بزنیا رفیق
مامان دوقلوها
پاسخ
ما که جسارت نکردیم رفیق