آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

وقتی فیل آقا اهورا یاد هندوستان میکنه

1392/8/7 15:36
نویسنده : مامان دوقلوها
334 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز و امروز همونطور که تو پست قبلی گفتم واسه سر و سامون دادن به وب دوقلوها خیلی سرم شلوغه ٬ حالا فکر کن تو اینهمه کار و دقت و کلافگی بابت نتیجه نگرفتن اون همه تلاشت حالا احساس کنی مثل گارسون یه رستوران خیلی شلوغ بخواهی مدام سرویس بدی و تازه اون هم به دوقلوهای من که تو قانونشون چیزی به اسم صبر و منطق وجود نداره و اگر هم موفق بشی تا از خواسته شون کوتاه بیان حتما باید وعده های شیرین و بزرگ (نسبت به دنیای کوچیک این روزهاشون) بهشون بدی با اینکه خودم رسما  از قولهای بی پشتوانه وجدان درد میگیرم اما چه کنم که گاهی اوقات دوقلوها چاره ای واسم نمی ذارن .....
به هر حال داشتم می گفتم که تو این همه کار و کلافگی آقا اهورا فیلش یاد هندوستان کرده بود و به قول خودم از یه لیوان توقع داشت تا  دریا باشه .



 

این عکس لنگه جوراب آقا اهورا ست






اینا هم تعدادی از وسایل بازی دوقلوهان



حالا من موندم و یه سوال ؟؟؟؟؟؟

س : آیا میشه تمام اونا  رو تو این لنگه جوراب جا داد ؟؟؟؟؟؟
                                                ؟
                                                ؟
                                                ؟
                                                ؟
ج  : به اجبار آقا اهورا ( و با اون لج سیدیش ) باید بشه   
 



حالا یه کمکی کنین و واسه اینکه خدا توان منو مضاعف کنه یه آمین بگین




 قربونتون برم که شیطنت هاتون هم شیرینه م م م م م ممممممممماچ
                                               


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان علیرضا
27 آبان 92 15:26
مامان شدی که از این کارای عجیب غریب بکنی دیگه
مامان دوقلوها
پاسخ
آره والله خواهر محبوبه جان ممنونم ازت كه شدي پاي ثابت خواننده وبلاگ دوقلوهاي من و زحمت كشيدي بابت همه ﻧﻈﺮﺍﺗﺖ
مهدی
27 آبان 92 15:35
آخیییییییییییی خیلی کار جالبی کردینا ایشالا بزرگ شدن و اینا رو میخونن حسابی کیف کنن فقط ایشالا یه روزی پشیمون نشین که واسه بچه هاتون این کارا رو کردین آخه کیه که قدر پدرو مادرو بدونه!!
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله ! وقتی به امید خدا پدر شدین به این نکته میرسین که پدر و مادرها بدون هیچ چشمداشتی واسه فرزندانشون همه جوره تلاش میکنن من و پدر دوقلوها همین که خودمون راضی باشیم و دوقلوها سلامت و شاد برامون کافیه به هر حال ممنونم از توجه شما
الي
30 آبان 92 17:40
خيلي خنده دار بود---خيلي خنديدم...تو اين هواي باروني و دلگير غروب پنج شنبه خيلي باعث تغيير روحيم بود