آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

بالاخره شد

1392/8/9 1:47
نویسنده : مامان دوقلوها
352 بازدید
اشتراک گذاری

خبر فوری .....

الان ساعت ۱:۴۶بامداده و بالاخره خدا خواست و تونستم اینجا یه آلبوم از عکسهای دوقلوها بزارم و باید از سایت  www.7Learn.com  تشکر کنم که بالاخره مشکل منو حل کرد و باید بگم کار با کد آلبوم تصویرش خیلی راحته و جالبه که این سایت رو وقتی پیدا کردم که تو یه سایت دیگه دنبال راه حل بودم به هر حال خیلی خوشحالم ....
دیگه باید برم بخوابم چون داره حالم بد میشه و اگر همینطور ادامه بدم آقا سید باید از خواب ناز بیدار بشه  و لیوان شربت بدست به هوشم بیاره


                                               (تشریف ببرید ادامه مطلب)


این پست رو وقتی نوشتم که آدرس وبلاگ در سایت بلاگفا بود و برای ایجاد گالری تصاویر بینهایت جستجو کردم  اما در این سایت این کار به سادگی امکان پذیره ، راستی عکسها رو می تونید انتهای امکانات جانبی با کلیک بر روی گالری تصاویر ببینید و باید بگم امیدوارم از اینکه تعداد عکس ها زیاده خسته نشید و همه رو تا آخر ببینید تا لذت ببرید  (لطفا)  بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علیرضا
27 آبان 92 15:28
میبینم که وبتون زده رو دست وب ما نداشتیما......
مامان دوقلوها
پاسخ
اي بابا چي ميگي شوخي ميكني بازم شكسته نفسي كردي ها ؟؟!!
الي
2 آذر 92 18:22
واي اشكم درومد