آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

پسر نماز خونم

1393/4/4 4:00
نویسنده : مامان دوقلوها
1,023 بازدید
اشتراک گذاری


امشب بابایی دوقلوها شبکار بود و ( منظورم دیشبه آخه الآن ساعت 3 و 48 دقیقه نیمه شبه

شاید هم صبح) خلاصه داداش اهورا رفت پشت میز تلوزیون نشیمن و یه جانماز و مهرهاشو

از اونجا درآورد درست مثل یه گربه کوچولو و من هم بهش تذکر دادم که آلان برق میگیردت

( خدای نکرده) و جا نماز و مهرهاشو ازش گرفتم و دوباره مشغول صحبت تلفنی با مامان

جون شدم آخه چند روزی بود صحبت نکرده بودیم و داداش اهورا با اصرار باز جا نماز و

مهرها رو از دستم گرفت و من صحبتم رو ادامه دادم بعد از شاید یکی دو دقیقه دیدم داداشی

جا نماز رو انداخته جلوی تلوزیون تقریبا چسبیده به میز تلوزیون ، و میگه :

" انعمت علیهم .... و رفت به رکوع من هم که کلی با دیدن این صحنه ذوق زده شده بودم به

مامان گفتم :

مامان پسرم قربونش برم داره نماز میخونه ....



 

پسندها (3)

نظرات (7)

aniii
4 تیر 93 10:55
قربونش برم ناز نازی انشاالله تا اخر همینطور بمونه و تو بهش افتخار کنی عزیزززززززززم
مامان دوقلوها
پاسخ
ایشالله مرسی که سر زدی عزیزم
مامی آتریسا جون
4 تیر 93 15:59
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
آتریسا جون
8 تیر 93 17:36
ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده برایت ارزو مندم ای سبک بال در دعای سحرت هرگز از یاد نبر من بسی محتاجم ............ سلام خاله جون امیدوارم که خوب و سلامت باشی و خدا در این ماه مبارک شادی را به خانه ی شما بیاورد .
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت برم گل نازم ایشالله شما و مامان و بابا هم شاد و سالم باشین ماه رمضان شما هم مبارک باشه الهی مورد قبول خدا باشه طاعاتتون در این ماه
مادر هومان و هورمزد
11 تیر 93 14:06
قربونش برم دیگه.هورمزد منم قشنگ ادای نماز خوندنو در میارهمامانی یه چندتا عکس بذار دیگهدلم واسه روی ماه دوقلوها تنگ شده
مامان دوقلوها
پاسخ
قربونت برم مهربون فدای پسرای گلت هم بشم عکس گذاشتم !
مامان ساينا و سبا
15 تیر 93 8:39
وبلاگ زيبايي داريد...من هميشه عاشق دوقلوها بودم و هستم...خدا حفظشون کنه براتون
ارسطو و مامانش
20 تیر 93 16:43
سلام و دوتا بوس به دوقلوهای نازم بیاین پیش منو و ارسطوووووووو ___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنون از این آرزوهای قشنگتون چشم حتما میام
فایضه مامانه عسل
1 دی 93 19:45
سلام خوبین ؟ مامان اهورا و آوا جان (دوقلو های ناز) به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا یادتون نره
مامان دوقلوها
پاسخ
ارسال شد عزیزم