آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

دوستان

1392/7/22 19:00
نویسنده : مامان دوقلوها
342 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یک اس ام اس (پیامک) از یکی از دوستانم دریافت کردم و چون مدتهاست در همه تقویم ها به روم بسته شده نمیدونم صحت و سقمش تا چه حده اما متنش در مورد مناسبت امروز و روز دوستی ها در ایران باستان بود و این بهانه ای شد برای نوشتن این پست ...........
همونطوری که دوستان میدونن من ازدواج کردم و از تهران به جنوب کشور اومدم ... و تغییرات زیادی علاوه بر متاهل شدن و اتمام دوران ..... مجردی در زندگیم پیش اومد و  مهمترین تغییر این بود که اینجا تقریبا با کسی ارتباط ندارم و  این علاوه بر اقتضاء سنی بچه ها باعث شده دوقلوها دوستان زیادی نداشته باشند .










اینم آقا عرفان قلدر



به نظلتون امی حسین به چی فکل می تونه؟؟؟؟؟؟


با آرزوی سلامتی برای همه پدرها و مادرها و همینطور همه عزیزانم دوستون دارم و دلم واسه همه تون خیلی تنگه .....


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان علیرضا
27 آبان 92 14:56
خدا همه پدر مادرها رو حفظ کنه امیدوارم روزگار دوری تو هم تموم شه و تو رو در تهران ببینم.
مامان دوقلوها
پاسخ
انشاالله مرسي گلم من هم اميدوارم !