آوا سادات  از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و آوا سادات از داداشش سید اهورا 2 دقیقه بزرگتره و ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دوقلوهای افسانه ای من

یا من اسمه دواء و ذکره شفا

1392/9/2 11:47
نویسنده : مامان دوقلوها
331 بازدید
اشتراک گذاری



این آقای خوش تیپ اسمش ایلیاست



ایلیا


ایلیا جون خواهرزاده و داماد فعلی منه و قبلا به حضورتون معرفی شده ....
او الان ۵ سال و ۸ ماه و چهار روزشه و پیش دبستانیه متاسفانه در زمانی که دو سال و یازده ماهش بود بعد از اینکه دوبار پاش شکست و بعد از کلی مراجعه پدر و مادرش به  متخصصین مختلف ارتوپد معلوم شد که یه "کیست " داخل استخوان ران پای چپش داره که این کیست باعث خوردگی استخوان رانش میشه و هیچ راهی برای درمان قطعیش نیست و تازمان بلوغش هر سه ماه باید به بیمارستان لقمان بره تا از استخوانش عکسبرداری کنن و پزشک مخصوصش تشخیص بده که این "کیست" در چه وضعیتی قرار داره
و همینطور باید خیلی مراقب باشن تا پاش نشکنه اما ایلیا  با توجه به همه دردی که تا حالا متحمل شده  هنوز یه بچه است و نیاز داره تا جست و خیز کنه .....
امروز از مدرسه با خواهرم تماس گرفتند و  اطلاع دادن که ایلیا حالش خوب نیست و وقتی مامانش مراجعه کرده فهمیده متاسفانه دوباره ران پاش شکسته و مابقی قضایا الان هم عازم تهران هستند تا بستری بشه و مابقی رو خودتون حدس بزنید......
از اینکه این پست و درد دلم رو تا آخر خوندید ازتون ممنونم٬ این روزها روزهای مقدسیه ازتون میخوام با تقدیم صلوات بر روح بلند ۳ ساله امام حسین خانم رقیه (ع)ایلیا و همه بچه های بیمار رو توی روزها و شبهای دلشکستگیتون از یاد نبرید وبرای شفای همگیشون دعا کنید .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

من و خودم
27 آبان 92 15:13
ان شاالله که به حق این شبها شفا پیدا کنه
مامان دوقلوها
پاسخ
از اینکه وبلاگ دوقلوهای من رو دیدین ازتون تشکر میکنم همینطور واسه این دعای خوبتون ....
مامان علیرضا
27 آبان 92 15:15
خیلی دلم پیش ایلیا و دل مامانشه . امیدوارم به حق همین شبهای عزیز شفا پیدا کنه.
مامان دوقلوها
پاسخ
ممنونم از دعای قشنگت و اینکه این پست رو خوندی عزیز دلم
مامان علیرضا
27 آبان 92 15:23
چه چشمای نازی داره این پسر.
مامان دوقلوها
پاسخ
آره عجیج مجیج خاله تتی شه قربونش برم عشق اولمه آخه